.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كندوان ايمن‌تر مي‌شود

مدير كل راه و ترابري مازندران از ادامه عمليات ايمن‌سازي محور كندوان در سال جديد خبر داد.

موسي رحيمي امروز با حضور در ستاد تسهيلات سفر استان مازندران اظهار داشت: اصلاح قوس‌ها و ايمن‌سازي حاشيه راه‌‌ها از جمله اقدامات راه و ترابري مازندران براي ايمن‌سازي محورهاي استان به ويژه محور كندوان محسوب مي‌شود.
وي با اعلام هزينه حدود يك ميليارد تومان براي ايمن‌سازي محور كندوان ابراز اميدواري كرد؛ اين اعتبار در سال جديد افزايش يابد.
مدير كل راه و ترابري مازندران با اشاره به اينكه آغازين روزهاي 89 در مازندران با برف و باران همراه بوده است، خاطرنشان كرد: ورود خودروها در محورهاي استان در دو روز اول عيد با احتياط فراوان همراه بود كه به دليل تغييرات جوي حركت خودروها در محورهاي مواصلاتي مازندران روان‌تر شده است.
مديركل راه و ترابري مازندران با اعلام اينكه راه مسدود در استان نداريم، تصريح كرد: در غرب استان مازندران و محور هراز حركت خودروها در روزهاي گذشته سنگين بوده است كه با مناسب شدن آب و هوا اين وضع بهتر شده است.
وي از آماده‌باش 200 راهدار در تعطيلات نوروزي در محورهاي استان خبر داد و تصريح كرد: ترافيك با فعاليت راهداران روان‌تر شده است.
مدير كل راه و ترابري مازندران از آمادگي 170 دستگاه ماشين‌آلات سنگين در محورهاي استان خبر داد و خاطرنشان كرد: راهداران در كنار ديگر همكاران راه و ترابري در تلاشند تا سفر ايمن براي گردشگران نوروزي رقم بخورد.
وي اضافه كرد: ۲۹۱ نفر در قالب گشت‌هاي ويژه راهداري در ايام نوروز امسال در سطح جاده‌هاي استان براي خدمت‌رساني به مسافران مستقر شده‌اند.
وي افزود: يك دستگاه خودروي سبك در تمام ادارات ذكر شده به صورت شبانه‌روزي به منظور امدادرساني در راه‌هاي اصلي در حال گشت زني و آماده ارائه خدمات هستند.
مديركل راه و ترابري استان خاطرنشان كرد: ۱۶ راهدارخانه ثابت و سه دستگاه كانكس سيار راهداري در ايام نوروز در مسير مسافران قرار خواهند داشت.
وي افزود: هماهنگي‌هاي لازم ميان پليس راه، هلال احمر، اورژانس و پيمانكاران و ديگر دستگاه‌هاي مربوطه انجام شده است تا مسافران به عنوان ميهمانان جاده‌ها سفري كم خطر داشته باشند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.